11.29.2006

童心一世


方芳,

大個女要睡上格床,爸爸砌好碌架床後,你立刻爬上去,在二樓床褥上彈來彈去卡卡笑,悠悠又想一塊彈,便作狀爬上梯,但是肥腿未夠長,哇哇叫爸爸抱上去。

晚上了,讀完故事書你便跑上床,大個女第一晚睡上格床好興奮,又坐又彈又伸頭看樓下的悠悠;悠悠細個女莫名其妙,像條小肥魚在大池塘內碌來碌去,爸爸說大個女自己睡喇,她便擰擰頭哇哇媽媽,你說你可以伸手落樓下拖著悠悠陪她睡著。

我們在看小舊電影,你兩歲生日會猛吃香腸,三歲生日天吹蠟燭,你都記得,便舉起四隻手指說下次便四歲,然後八歲便好大個女。

我說我好多歲,點解呀?你問。
我好大好大個女囉。
點解呀?
我食好多野飲好多水囉。
我頭先飲左好多水都。你答。

第時大個女,都得碌來碌去卡卡笑,香腸便更好吃!如果未夠力彈便擰頭哇,練好了下次再試過。

祝你童心一世!
媽媽

5 則留言:

9 說...

ff真係得三歲?
三歲就已經訓上格床?
一歲就唔駛訓BB床?

點解! 點解我接受能力這麼低!

kahei

匿名 說...

佢隻手咁短,點伸落去拖下格床的手?
會唔會舂個頭落黎
跌落地?

Lousy Ma 說...

其實最想方芳悠悠大個女的,可能是媽媽。。。

lu 說...

千祈唔好有甘既念頭,因為細個女會突然間變大個女,然後,你想她變回細個女都唔得啦...

StupidHollyWolly 說...

贊成 lu ,女女當然是細個好玩 D ﹗