5.12.2006

母親節快樂


方芳悠悠,
不覺得能當你們的媽媽是很偉大的事,到底不過柴米油鹽。。。有時我眉頭比悠悠還重,呵欠比方芳的笑聲還多;可更多的時候,你們比太陽更大。
祝你們發光發熱!
媽媽

6 則留言:

匿名 說...

hi eva
i am a big fan of you, you should publish every one of these pieces of art.
you should start writing novels, readers, story-books... for ff and yy to read in the future. then publish them for every chinese children to read as well.
wish you a very happy mother's day!
dorothy chen

匿名 說...

happy mother's day~

匿名 說...

sweet sweet grandma!!!

匿名 說...

Finally see Lousy Ma in Person! Best wishes to the kids!

匿名 說...

Hi 你好, 我叫阿貓, 是[契哥]的老友之一, 認識她是在02年本區活動中. 她有時跟我說起你, 更介紹你的blog給我, 希望你不會介意啊!

看過你的blog, 對於你字裡行間的感情感覺到你對女兒的愛! 又一篇 [爸爸火車], 很可愛的三父女啊!

有幸認識你! 保重啊!

sidekick 說...

啊!
找到了!
有相為證,eva is eva~ ^O^

快速閱讀你的blog,心肝仔噗噗跳,因為感動嘛!

孩子超可愛,100%安琪兒!

世界很大,網絡很細,於是,可以重遇!
難得有舊友找到我,又肯跟我聯絡,百感交集中~